onsdag, juni 21, 2006

Reisedagbok del 2


En liten runde i noen sykkelbutikker i dag, for å få tak i Co2 patroner. Gjett om jeg får lyst til å bytte ut sykkelen! Her var det mye fint å se på. Ikke helt som norske sykkelbutikker! Og i morra åpner Ironman Expo!

Ganske varmt å gå rundt i byen. I 11 tiden var det 29 grader i skyggen. Lover ikke så bra for konkurransen, husker godt varmen oppe i fjellene.

Fikk meg en liten sykkeltur på ettermiddagen. Litt oppover i løypene. Fikk sjekket at sykkelen fungerte, bremser, hjul, gir osv. Alt ok! Fantastisk behagelig å sykle et sted der bilistene tar hensyn til deg! Sykler langs fire felt motorveier, og folk smiler til deg. Tommelen opp og heiarop. Det opplever jeg aldri hjemme. Men så er folk litt mer vandt med sykling her nede, det er stor idrett.

Dere kan forresten se live fra prommenaden samt byggingen av skiftesonen her! Sjekk på "Streaming"!

I ettermiddag kom også Fredrik – uten sykkel! Den står igjen i Amsterdam. Så han har fått masse penger av KLM som han febrilsk prøver å bruke opp. Samler kvitteringer. Vi spiste middag sammen, og utvekslet røverhistorier. Slår aldri feil! Har jeg lovet noen hjemme at jeg skal passe på Fredrik, forresten?

Ingen kommentarer: