søndag, juni 25, 2006

Pre-Race

Fikk lagt meg tidlig, klokka 21, men sovnet ikke. Det hadde jeg nesten ikke regnet med heller, men det viktigste er å hvile. Leste gjennom løypebeskrivelsen, som stadig forandrer seg. Løypa er totalt forandret fra i fjor. Den har fått flere høydemetere, nå er det offisielle tallet 2000 høydemeter. Litt mer enn jeg har regnet med, de siste høydemeterene er kommet til løypa i løpet av mai/juni. På grunn av veiarbeid i fjellet. Så løypa blir tøff – igjen. Det sies at man skal forsøke å gå gjennom løpet mentalt før man starter, jeg gikk nok gjennom det et 100 talls ganger i løpet av den natten.

Hotellet kjørte spesial frokost for alle triathleter på hotellet, det var ganske mange. Det virker som om det ikke bare er meg som er litt nervøs og har sovet dårlig..

Vel, nå er det bare å kline til!

1 kommentar:

JonThorp.com sa...

U DA MAN!! Jeg er driit imponert, Jørgen. Godt jobba! Neste år - eller allerede på IRONDUCk så er det noen som risikerer seg en lang gåtur:)