tirsdag, januar 02, 2007

Gary og meg på tur!

Gary og meg på tur!

Har vært på sykkeltur i dag. Sammen med sykkelen min, Gary Fisher. En strålende flott tur i solnedgang. 2,5 timer på veier og stier på Tromøy. Flott å ha fri på dagtid innimellom. For etter normal arbeidstid er det mørkt, og ikke noe gøy å sykle.

Etter en slitsom jul og nyttår på vakt, var det deilig med en tur ut i naturen. Ganske sliten i kroppen, og følte ikke for å trene hardt i dag. For da hadde jeg blitt syk, helt sikkert! Sånn er det bare. Det er den totale belastningen på kroppen som gjør det. Summen av psykisk og fysisk stress, gjør kroppen sliten. Så jeg tok det litt med ro i dag.

Et par stopp for å ta bilder. Bildet over er ifra Hove på Tromøy. Ikke ett menneske, solnedgang over Torungen fyr. Og så måtte jeg ha en stopp for å fikse litt på Gary. Men ikke mye. Gary er i god form.

På vei gjem igjen møtte jeg mase folk som syklet hjem fra jobb. I nye treningsdresser de hadde fått til jul. I gang med nyttårsforsettene. De hadde sikkert samme Nyttårsforsett som meg. Trene mer!

Ingen kommentarer: