lørdag, desember 30, 2006

Evaluering!

Evaluering av året. Sånn treningsmessig. Det ble ett bra år. Har aldri vært i så god form! Konkurransene har ikke blitt gjennomført helt i toppskiktet. Men det har heller aldri vært noe mål for meg.

For som Arne Ness sier : "Det er ikke toppen som er målet, men veien opp!"

Gode gamle Arne sa dette på et klatreseminar jeg var på med Kolsås Klatreklubb for noen år siden. Men for meg gjelder det for treningen også. Det viktigste er ikke hvordan jeg presterer i konkurransene, men hvordan jeg trener for å komme dit. For hva er egentlig hensikten med å trene?

For meg er det å holde kroppen i god fysisk form!

Og det gjør man på trening, ikke i konkurranser. Riktig og god trening, bra mat og hvile. Det er veien!

Har god oversikt over årets trening. Hvor mange timer jeg har trent. Hvor mange timer svømming, sykling, løping og styrke jeg har trent. Fordi jeg bruker Håreks flotte treningsdagbok. Og dermed vet jeg også hva jeg skal forandre til neste sesong. Neste sesong som startet for 2 måneder siden. Jeg skal trene mer mengde på sykkel, og mer fart på løping. Og daglig corøvelser og Yoga. Skal bli så bra så!

Hva har bildet med dette å gjøre?

Ikke no`! Jeg bare kikket gjennom bildene, og synes dette var fint..

Godt Nyttår!

1 kommentar:

Oslofjord Triatlon sa...

bra plan. kunne fulgt den jeg også. med fordel. lykke til med neste år og takk for i år.