fredag, november 17, 2006

Nye mål, humøret på topp!


Det er godt å være i gang! Målet for sesongen er satt. Quelle Challenge Roth, en Ironman i Tyskland i slutten av juni. Med en fantastisk stemning. Voldsomt mye publikum, rene Tour de France. Bare se på bildet!

Roth er bra på flere måter. Ikke minst fordi den er ganske flat. Og det tror jeg blir bra for meg å forsøke meg på. Fordi jeg har kjørt i Nice i to år, og Nice har mye bakker på syklingen. Og så er det bra fordi jeg reiser sammen med verdens triveligste gjeng!

Kanskje kan jeg bruke det som unnskyldning for å kjøpe nye hjul! Og ny ramme.. For denne løypa er flat, og da har man virkelig nytte av aero-hjul og skikkelig temporamme.

Men som Rune pleier å si : "Jørgen - det er ikke sykkelen som gjør at du ikke sykler fortere!"

Jeg må nok bare henge i og trene, ja!

Ingen kommentarer: