torsdag, juli 28, 2011

Oppstart

Bestemt meg for å forsøke å starte opp litt blogging igjen. Litt etter inspirasjon fra Tribent. Men også fordi jeg savner å skrive. Jeg liker å skrive.

Har slettet endel innlegg fra den gamle bloggen. Men endel av dem står som før. Har jo skrevet ganske mye rart. Bare å bla bakover ;-)

Kan ikke starte noe som helst uten å nevne de tragiske hendelsene sist uke. Jeg var på vakt på Luftambulansen selv, og har mange kollegaer som var direkte involvert i hendelsene. En forferdelig tragedie. Og jeg er umåtelig stolt av mine kollegaer! De har gjort imponerende innsats langt utover det man kan forvente. Og har opplevd og sett mye vondt. Vi i redningsetatene ser stadig mye vi gjerne skulle vært foruten. Men dette var langt mer enn vi noen gang kunne forestille oss. Igjen, jeg er stolt av mine kollegaer.

Ut over det, ønsker jeg ikke gi gjerningsmannen noe som helst oppmerksomhet. Det fortjener han ikke. Jeg skal aldri lese det manifestet. Eller bruke tid på å forstå han.

Nok om det.

Ingen kommentarer: