lørdag, juli 08, 2006

Debriefing


Så hvordan har de første to ukene etter gjennomført Ironman France vært?

Følte ikke jeg fikk det skikkelig til i Nice. Samtidig er jeg svært fornøyd med at jeg ikke gav opp underveis. Psyken er viktig, kanskje det viktigste i så lange løp. Jeg holdt på å gi opp, flere ganger. Og desverre gjorde det at jeg ikke var så aggresiv som jeg burde. Må jobbe mye mer med psyken!

Har i dag endelig lastet ned data fra pulsklokka mi. Har vært litt treg med dette. Er så utrolig fornøyd med Polar´en, en 625! Den viser desverre at jeg to ganger helt tidlig på syklingen var over laktat terskelen min. Den ene gangen merket jeg det godt selv i løpet. Er vanskelig å vurdere hvor mye dette hadde å si, men i teorien betyr det veldig mye. En skikkelig bratt bakke, som bare var 500 meter. Flere av deltagerene gikk opp bakken, det burde jeg også gjort.

Ellers leser jeg ut av pulsklokka, at temperaturen i fjellet var godt over 35 grader, og høydeforskjellen var 2100 meter.

Hvordan sesongen blir videre, er jeg ikke helt sikker på enda. Men har veldig lyst til å klemme inn ett par konkurranser til. Kanskje NM og Ogge?

1 kommentar:

Oslofjord Triatlon sa...

NM? Da får du jo anledning til å knuse meg i år da jo? jaja, det skal bli trivelig det