søndag, april 30, 2006

Våren er flott!

Selv om det var litt regn i dag - våren er deilig! Var en lang løpetur på Hove ute på Tromøy i dag. Deilig vær og friskt i luften. På Hove er det flotte stier ute langs sjøen, enten med grus eller med bark.

I dag var jeg litt sliten i kroppen, men på en god måte. Har trenet forholdsvis greit denne uka, ca 12 timer. Så jeg mer ker det på kroppen. Fortsatt håper jeg å øke treningsmengden endel de neste ukene. Særlig med lange sykkelturer nå som snøen endelig er forsvunnet her på Sørlandet.

Og jeg gleder meg til Nice! Sykkelløypa er forandret, slik at det er litt mer bakker. Men den skal vistnok være lettere å sykle likevel. Altså må jeg trene lange ture med endel bakker. Tur-retur Evje er perfekt, men litt kort. Så jeg får ta en ekstra tur oppover dalen før jeg snur. Da blir det 180-200 km. Det er bra!

Ingen kommentarer: