søndag, februar 05, 2006

Søndags tur

Fikk en fin løpetur på morgenen, sammen med Rune og Jon. Begge er langt bedre løpere enn meg, så jeg fikk kjørt meg skikkelig. Lå rett under og rett over terskel hele tiden, i 1time og 20 minutter. Og så var det mye snø og dårlige veier. Vi løp ut på Tromøy og tilbake. En fin tur egentlig, selv om den nok var litt for lang for meg. Det vil si, jeg klarer fint å løpe lange turer, men da må jeg løpe roligere enn dette. På den annen side, det er fint å presse seg litt innimellom.

Etter løpeturen forsøkte jeg noe nytt, nemlig å sette føttene i ett isbad. Fylte en kar med snø og litt vann, og satte meg med føttene oppi. Mange løpere, spesielt langdistanseløpere, gjør dette etter løpeturene sine. For å hindre betennelser. Jeg er utsatt for dette, fordi jeg er såpass tung. Å ha føttene i isvann, var vondt, klarte ikke så mange minutter.

På kvelden var det hjemmelaget pizza igjen, etter oppskriften som jeg har blogget tidligere. Og timeslange diskusjoner om svømming, løping og sykling..

Ingen kommentarer: